Der er mange ting, som man skal være opmærksom på i forbindelse med en medarbejders sygemelding.
Er du for eksempel opmærksom på, hvordan du skal håndtere en medarbejders sygemelding på den bedste måde?
Hvornår må du kontakte personen? Og hvornår kan du få refusion for den ansattes fravær?
I HORESTA møder vi mange spørgsmål om netop dette emne, og vi har derfor samlet fem gode råd til dig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Ny beløbsordning vedtaget i Folketinget
24-03-2023
-
HORESTA: Stram finanslov giver mening
24-03-2023
PRESSEKLIP
-
Ikonisk spahotel kåret som Årets business hotel
24-03-2023
-
Ny direktør på Haraldskær Sinatur & Konference
24-03-2023
-
Rekordmange lærlingepladser i 2022
24-03-2023
-
Flere restaurantgæster løfter Dagrofas koncern-regnskab
24-03-2023
-
Agerskov Kro og Hotel er kåret som Årets feriehotel
24-03-2023
-
Starbucks-direktør forlader posten før tid
24-03-2023
-
København blandt Europas dyreste
24-03-2023